Westfriese Omringdijk Skeelertocht

geplaatst: 20-04-16

Westfriese Omringdijk Skeelertocht op zondag 3 juli, 126 en 60 km.

Op zondag 3 juli wordt weer de Westfriese Omringdijk Skeelertocht georganiseerd door Skeelervereniging Radboud uit Medemblik. Deze bijzondere skeelertocht door het mooie West-Friesland en over deze monumentale dijk is ieder jaar weer een nieuwe uitdaging.

De afstand van de tocht is 126 km. Voor de degene die deze afstand te lang vinden is er ook een 60 km tocht. Beide tochten worden in een peloton verreden en de gemiddelde snelheid is 20-22 km p/uur. Om 8.30 uur is de gezamenlijke start van beide afstanden bij de kantine van IJs en Skeeler vereniging Radboud. Onderweg zijn er een aantal stops gepland met eten en drinken. Vanaf de eerste stop in Schellinkhout gaat 60 km tocht weer richting Medemblik.

Na afloop krijgt iedereen een herinnering en kan er onder het genot van een broodje hamburger en kop soep nog gezellig na gepraat worden in de kantine.

Kijk voor meer informatie en aanmelden voor de Westfriese Omringdijk Skeelertocht opwww.westfrieseomringdijkskeelertocht.nl.

Voor vragen kunt u contact opnemen met de organisatie via mail adres: wo.skeelertocht@gmail.com