Nieuwe indeling trainingsuren

geplaatst: 06-07-21

Het is u vast niet ontgaan; IDS is afgelopen jaar keihard gegroeid. Op zichzelf is dat een prachtig feit. Maar het brengt organisatorisch ook e.e.a. aan uitdagingen met zich mee. Zo is de maximale capaciteit op beide (jeugd) trainingsuren wel zo’n beetje bereikt. Ook zijn de niveauverschillen op deze twee trainingsuren best groot, waardoor het risico op vervelende botsingen ook groter wordt.

Om dit vóór te kunnen zijn willen we het extra trainingsuur “uur 3” opnieuw gaan invoeren. Hierdoor worden de groepen iets kleiner, krijgen een homogener niveau en kan er meer aandacht aan ieder kind besteedt gaan worden.

Hoe gaat dit er in de praktijk uitzien?

Uur 1 traint vanaf 17:45 tot 18:45
In dit uur trainen de kinderen geboren in de jaren 2017 t/m 2012

Uur 2 traint vanaf 18:45 tot 19:45
In dit uur trainen de kinderen geboren in de jaren 2011 t/m 2009

Uur 3 traint vanaf 19:30 tot 21:00 (Eerste kwartier op de buitenbaan)
In dit uur trainen de leden van 2008 en ouder.

Let op:
Als je al op een later uur traint dan bovenstaande indeling, dan houdt dat niet in dat je weer terug wordt gezet. Verder kan het zijn dat er op basis van niveauverschillen tóch individueel enkele verschuivingen plaats moeten vinden. Hierover kan dan altijd gesproken worden. Mocht je vragen hebben over de indeling of over wat het voor jou betekent, dan kun je die stellen aan je trainer op de training, of via whatsapp.

Deze indeling gaat in op donderdag 8 juli, op de eerstvolgende training ná de clubwedstrijd van aanstaande maandag.