Poiesz Jeugd Sponsor Actie

geplaatst: 09-02-20

Op maandag 10 februari 2020 start de 15e Poiesz Jeugd Sponsor Actie

En Skeelervereniging IDS doet mee!

Wat vragen we van jullie? Spaar zoveel mogelijk Jeugd Sponsor Munten voor Skeelervereniging IDS.

Dit kunnen jullie doen door boodschappen te halen bij Poiesz. Bij het afrekenen ontvangt u de Jeugd Sponsor Munten. De koker waar deze munten ingedaan kunnen worden staat bij de kassa van Poiesz in De Westereen. Munten sparen bij een andere vestiging kan ook, lever je munten dan (aan het begin van het skeelerseizoen) bij ons in en we leveren ze voor je in bij de Poiesz in De Westereen. Hoe meer munten we verzamelen, des te meer sponsorgeld mogen we ontvangen van Poiesz.

Het doel waarvoor wij dit jaar mee sparen is het organiseren van een skeelerkamp voor de jeugdleden van IDS. Daarnaast zijn er materialen, welke we gebruiken voor de trainingen en clinics, die vervangen moeten worden. Dus ook hier willen we een deel van het geld aan besteden.

We willen daarom een ieder aanmoedigen om boodschappen te doen bij Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen voor Skeelervereniging IDS. De actie loop van 10 februari 2020 t/m 5 april 2020.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

www.skeelerverenigingids.nl

Contactpersonen: Klaske Elzinga-Van den Bosch / Tineke van der Veen