Poiesz Jeugd Sponsor Actie 2019

geplaatst: 05-02-19

Met het komend skeelerseizoen voor de deur willen we als vereniging natuurlijk extra veel doen voor al onze (jeugd)leden. Materialen om de trainingen te verbeteren, leenskeelers en een mooi IDS kamp staan altijd op het verlanglijstje.

De bedoeling is om dit via de opbrengst van de Poiesz Jeugd Sponsor Actie te realiseren. Wij moedigen mensen daarom aan om hun boodschappen te doen bij Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen. Door de munten in de koker te stoppen van Skeelervereniging IDS bij de Poiesz supermarkt in De Westereen helpt u al mee.

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker worden gestopt van Skeelervereniging IDS, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging.

Jeugd Sponsor Munten krijgt u gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten. De koker voor de Jeugd Sponsor Munten van Skeelervereniging IDS is te vinden bij de Poiesz supermarkt in De Westereen. De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 11 februari t/m 7 april 2019 bij Poiesz supermarkten.