Open Friese Kampioenschappen 2015

geplaatst: 07-07-15

Ook dit jaar mag Skeelervereniging Ids uit Zwaagwesteinde weer het Open Fries kampioenschap inlineskaten organiseren. Het kampioenschap zal zaterdag 11 juli voor het eerst op de nieuwe pistebaan bij het sportcomplex verreden worden.

Het is een officiële open jeugdwedstrijd van pupillen 4 tot en met junioren A. Echt een uitdaging voor iedereen die graag vliegend over een pistebaan wil gaan. Er zullen per categorie weer verschillende onderdelen verreden worden onder andere tijdritten, inline en punten/afvalkoersen.

pup 4 j en m schema/afstanden:  100m / 2r inline / 3r inline
pup 3 j en m schema/afstanden:  100m / 3r inline / 4r inline
pup 2 j en m schema/afstanden:  100m / 4r inline / 10r puntenkoers
pup 1 j en m schema/afstanden:  300m / 5r inline / 15r puntenkoers
kad j en m schema/afstanden: 300m / 8r inline / 5 km puntenkoers
jun B j en m schema/afstanden: 300m / 15r inline / 10 km puntenkoers
jun A j en m schema/afstanden: 300m/ 20r inline / 10 km puntenkoers

Deze individuele wedstrijden zullen uiteraard net zoals voorgaande jaren veel spanning, strijd en uitdaging leveren, dus ook voor de toeschouwers een mooi dagje uit.

Deelnemers kunnen zich aanmelden via schaatsen.nl.  De inschrijving en het inrijden is vanaf 9.00 uur aan de Sportleane nr. 4 in De Westereen.

Voor vragen kunt u contact opnemen via www.skeelerverenigingids.nl of via ids.bestuur@gmail.com