OPEN CLUB WEDSTRIJD + uitslagen

geplaatst: 21-08-20

Woensdagavond 19 augustus vond er een open clubwedstrijd plaats op onze baan. Het idee was ontstaan nadat de Powerslide competitie stopte. Het bestuur van Skeelervereniging Ids wilde een soortgelijke wedstrijd organiseren waarbij onze leden zich konden bewijzen samen met leden van andere skeelerclubs. Iedereen die wilde meedoen, kon zich inschrijven.
In de toekomst willen we graag meerdere van dit soort wedstrijden organiseren waarbij er langere afstanden worden gereden.

Leden van verschillende skeelerclubs stonden aan de start deze avond. We waren erg blij om te zien dat er zo veel skeeleraars naar onze baan in Zwaagwesteinde waren gekomen.

Op deze avond werd er door de pupillen twee maal een afstand op de 200 meter baan gereden, een korte inline afstand en een langere.

Het inschrijven ging vlot en om half 7 konden we starten met de eerste wedstrijd, de jongste rijders openden de avond met een 300 meter inline.

Het weer zat ons goed mee, de temperatuur was prima en er stond nauwelijks wind. De rijders van Ids hebben ons laten zien dat ze zichzelf steeds beter kunnen redden in een wedstrijdsituatie. De trainers en andere toeschouwers hebben gezien dat iedereen steeds beter wordt en vooral plezier heeft.

De wedstrijden verliepen soepel, er zijn geen valpartijen geweest en de jury heeft het klassement goed kunnen opstellen. Rond 8 uur waren alle afstanden gereden en was het tijd voor de prijsuitreiking. Bekijk hier de uitslagen van de wedstrijden

Voor alle deelnemers was er bij de prijsuitreiking een medaille.🏅

Deze wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt door de sponsoring van de Provincie Fryslân in samenwerking met Sport Fryslân.

We willen Theo Boonstra bedanken voor het vastleggen van deze avond.

Via deze link zijn de foto’s te bekijken.