Newsflash 4 – augustus 2020

geplaatst: 30-08-20

Hallo Allemaal,

Aangezien er een hoop nieuws is te melden ontvangen jullie hierbij de 4e nieuwsbrief van 2020.

ALV
Om direct maar met het belangrijkste te beginnen: Er komt dit jaar geen Algemene Leden Vergadering. Gezien de Corona situatie is het praktisch bijna onmogelijk om een ALV te houden. In principe zou het digitaal kunnen maar daar voelen wij niet veel voor. Zodra de situatie het toestaat willen we dan z.s.m. alsnog een ALV organiseren.
Het was eigenlijk de bedoeling om tijdens de ALV afscheid te nemen van onze voorzitter Durk Vriesinga en zijn beoogde opvolger Tsjerk Oosterhof voor te stellen. Ook Gooitsen Douma zou afscheid nemen. Het afscheid van beiden zal op een later tijdstip officieel plaatsvinden maar Tsjerk zal per direct de voorzitterstaken overnemen. Als nieuw bestuurslid zal Rianne de Ruiter aantreden.
Mochten er leden zijn die het financiƫle overzicht willen inzien dan kan dit. Graag even aangeven en dan kan hier een afspraak voor worden gemaakt in de kantine.

Van Lingen Competitie
Er staan in september nog 3 wedstrijden voor de VLC op het programma. Wij hopen daar weer veel IDS leden aan de start te zien. Deze wedstrijden zijn heel erg laagdrempelig en echt iedereen kan meedoen! Voor data zie de Agenda verderop.

BBQ
Helaas kan ook de jaarlijkse BBQ niet doorgaan. Het is erg jammer dat deze gezellige afsluiting van het seizoen overgeslagen moet worden.
Tijdens deze BBQ worden ook altijd de prijzen voor de clubkampioenschappen uitgedeeld, dit doen we nu tijdens de training van maandag 14-9 vanaf 18.45. We willen dan de leden uit het 2e uur vragen dan ook al aanwezig te zijn.

Grote Clubactie
Vanaf 9 september worden de boekjes voor de Grote Clubactie weer uitgedeeld aan alle leden. Het verkopen van de loten start op 19 september. Dit jaar is er een extra mogelijkheid om “Corona proof” loten te verkopen. Op elk boekje zit een persoonlijke QR code om te laten scannen.
Zoals vorige jaren kan er ook een eenmalige machtiging worden ingevuld. We hopen op een mooi bedrag om nieuwe trainingsspullen te kopen.
Veel succes.
Meer info tijdens het uitdelen van de boekjes.
Groet van Klaske Elzinga en Mattie Nauta

IDS Survival
Omdat er geen afsluitende BBQ is, wordt het seizoen op 26 september afgesloten met een leuke IDS survival voor de jeugdleden. Ergens in de Westereen wordt er een survival parcours afgelegd. Dit parcours zal geschikt zijn voor alle kinderen, ook de kleinsten. Nadere informatie hierover volgt.

5-9 Van Lingen Competitie Sneek
7-9 Clubwedstrijd De Westereen