Poiesz Jeugd Sponsor Actie 2018

geplaatst: 10-02-18

Op maandag 12 februari 2018 start de 13e Poiesz Jeugd Sponsor Actie.

En Skeelervereniging IDS doet mee!

Spaar Jeugd Sponsor Munten voor onze club en sponsor hiermee de jeugdafdeling. Als vereniging hebben we behoefte aan nieuwe materialen om de trainingen en clinics nog beter te kunnen verzorgen. Het sponsorgeld van de Poiesz Jeugd Sponsor Actie willen we hiervoor gebruiken. Denk hierbij aan hockeysticks, hesjes en pionnen. En daarnaast willen we de clinics nog breder aan kunnen bieden en het school skeeleren verder promoten. Hiervoor zijn leenmaterialen nodig: skeelers, helmen en bescherming.

Wij willen daarom een ieder aanmoedigen om de boodschappen te doen bij Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen. Doe deze munten in de koker van Skeelervereniging IDS bij de Poiesz Supermarkt in De Westereen. Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker van Skeelervereniging IDS worden gestopt, hoe mee sponsorgeld we aan het eind van de actie mogen ontvangen van de Poiesz.

Jeugd Sponsor Munten ontvangt u bij het afrekenen van de boodschappen. De koker voor de Jeugd Sponsor Munten van Skeelervereniging IDS is te vinden bij de Poiesz supermarkt in De Westereen. De actie loop van maandag 12 februari t/m 8 april 2018. Via de Facebook pagina van Skeelervereniging IDS en de internetsite www.skeelerverenigingids.nl houden