IDS kamp 2016

geplaatst: 06-09-16

Op zaterdag 3 september 2016, na afloop van een zeer geslaagd Open Fries Kampioenschap skeeleren, was er weer het jaarlijkse skeelerkamp van Skeelervereniging IDS. Onder leiding van Ian van Zutphen en Ruben Marinus. De opkomst was grandioos. Meer dan 30 kinderen verzamelden zich rond 15:30 uur bij de oude skeelerkantine, welke tevens werd gebruikt als slaapaccommodatie. Voor het avond eten, heerlijke patat met dank aan Rinse Resto, werden er nog een aantal spelletjes gedaan. En daarna was het tijd voor de dropping. Een fantastisch parcours met dank aan Ruben. De regen kwam met bakken uit de hemel, maar dat mocht de pret niet drukken. De kinderen hebben van de tocht genoten.
Na deze zeer actieve dag was het tijd voor de nacht. Welke tegen alle verwachtingen in nog de nodige uurtjes slaap heeft opgeleverd. ‘s Ochtends een heerlijk ontbijt, een potje blikspuit, droogtraining (ipv skeeleren ivm het weer) en spelletjes spelen. Tussen de middag een welverdiend broodje knaks. Nog even samen spelen, en daarna was het skeelerkamp weer ten einde. Maar wat was het weer een geslaagd skeelerkamp. Ian en Ruben, namens alle kinderen, bedankt voor de organisatie. Maar ook niet te vergeten alle ouders en vrijwilligers die alle activiteiten weer mogelijk hebben gemaakt. Op naar het Skeelerkamp 2017!